سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز عامل دوستی است : خوش خویی، ملایمت نیکو و فروتنی . [امام علی علیه السلام]
پایگاه اینترنتی زهرای اطهر سلام الله علیها
بندگانم را مى آزمایم
  • نویسنده : گل یاس:: 88/2/24:: 6:34 عصر
  • خداوند به داود علیه السلام وحى فرمود:
    هر که التجاء به من آورد طلب او را کفایت کنم ، و هر که از من چیزى بخواهد به او ببخشم ،

     و هر که مرا بخواند او را اجابت کنم و دعاى او را تاءخیر مى اندازم و معلق مى ماند، و

     حال آنکه اجابت خواهم کرد، تا تمام شود قضاى من ، پس هرگاه تمام شد برآورم آنچه

     سئوال کرده است .
    اى داود! به مظلوم و ستمدیده بگو که دعایت را به جهت چند چیز که بر تو پوشیده و پنهان

     است ، به تاءخیر اندازم ، با اینکه سرانجام دعایت را نسبت به کسى که بر تو ظلم کرده اجابت

     مى کنم ، و منم احکم الحاکمین .
    و سبب تاءخیر اجابت ، یا اینست که بر کسى ظلم و ستم کرده اى و او درباره ات دعاى بد

    کرده ، پس این در برابر آن است .
    و یا بخاطر آن است که : درجه اى است در بهشت که تو به آن درجه نزد من نرسى مگر به ظلم

     آن شخص بر تو.
    بواسطه آن که من مى آزمایم بندگان خود را در اموال وانفس ایشان ، و چه بسا که بیمار

     مى کنم بنده را، پس کم مى شود نماز و خدمت او، ولیکن آواز او که بخواند مرا در پریشانى

     محبوبتر است براى من از نماز نماز کنندگان .
    و چه بسا که بنده اى نماز مى گذارد و مى زنند آن نماز را به روى او، آواز و صداى او بر من

     محجوب و پوشیده است . آیا مى دانى که چرا اى داود!؟
    و این بدان جهت است که شخصى به چشم فسق نگاه بسیار به زنان مؤ منه مى افکند،

    و این آن کسى است که نفس او به او حدیث مى کند که اگر حاکم شود در امرى ، در آن

    اءمر، گردنهاى مردم را به ظلم بزند


    نظر()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل درد و دلای این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
     Atom 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 83813
    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 5
    ........ پیوندهای روزانه........
    بهترین روشهای ترک خود ارضائی [87]
    [آرشیو(1)]


    ... موضوعات یادداشت ها...
    هوای نفس[6] .
    ............. بایگانی.............
    شهریورماه 87
    مهرماه 87
    آبان ماه 87

    ........... خودم ..........
    پایگاه اینترنتی زهرای اطهر سلام الله علیها
    مدیر وبلاگ : گل یاس[14]
    نویسندگان وبلاگ :
    المهدی313
    المهدی313 (@)[2]


    اللهم اشف صدرالحسین بقیام المهدی سلام به همه ی بازدیدکنندگان محترم. امیدوارم که ازاین وبلاگ درجهت بهره معنوی استفاده فرمائید. انشالله همه ماجزو رهروان راه سعادت باشیم. این ایستگاه رو با صلوات محمدی خودتون عطرآگین کنید وبازدید کنید. اللهم عجل لولیک الفرج.یامهدی *یاحسین التماس دعا

    .......... لوگوی خودم ........

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........