سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منع دانش روا نیست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
پایگاه اینترنتی زهرای اطهر سلام الله علیها
یا امیرالمومنین روحی فداک
  • نویسنده : المهدی313:: 87/7/1:: 5:18 عصر
  • به ذره گر نظر لطف بوتراب کند

    به آسمان رود و کار آفتاب کند

    امام علی علیه السلام:خدای متعال میفرماید  ای فرزند ادم تو را

     نیافریدم تا از

     خلقتت سودی کنم ،بلکه افریدمت تا تو از من سودی بری ، بجای

    هر چیز مرا

    برگزین زیرا من بجای هر چیز یاور تو هستم.

    سالروز شهادت امیرمومنان،حضرت علی علیه السلام

    خدمت قطب عالم امکان،

    حضرت صاحب الزمان علیه السلام و شیعیان آن

    حضرت تسلیت باد

     

    فضیلتی شنیدنی برای حضرت علی علیه السلام

    در زمان کودکی علی علیه السلام روزی ابوطالب به همسر خویش ((فاطمه بنت اسد))گفت:

    من علی را در حال

     شکستن بتها دیدم!!!ترسم این است که نکند کفار وبزرگان قریش از این کار مطلع شوند و او

    را اذیت و آزار دهند!!

    ((فاطمه بنت اسد))به ابوطالب گفت:گرچه این کار عجیبی است ولی من تو را بر کاری عجیبتر

     از این مطلع میسازم!

    در زمان بارداری و قبل از اینکه علی به دنیا آید روزی مشغول طواف خانه ی خدا بودم همین که

     خواستم از آن جایی

     که بتهای آنان نصب شده بگذرم ، هر دو پاهایش را از داخل شکمم چنان فشار داد که

     نتوانستم به آنجا نزدیک شوم

     . و حال آنکه من مشغول عبادت و طواف برای خداوند متعال بودم نه برای بتها...

    .

     بحار الانوار ،ج42، ص 18


    نظر()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل درد و دلای این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
     Atom 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 83812
    بازدید امروز : 0
    بازدید دیروز : 5
    ........ پیوندهای روزانه........
    بهترین روشهای ترک خود ارضائی [87]
    [آرشیو(1)]


    ... موضوعات یادداشت ها...
    هوای نفس[6] .
    ............. بایگانی.............
    شهریورماه 87
    مهرماه 87
    آبان ماه 87

    ........... خودم ..........
    پایگاه اینترنتی زهرای اطهر سلام الله علیها
    مدیر وبلاگ : گل یاس[14]
    نویسندگان وبلاگ :
    المهدی313
    المهدی313 (@)[2]


    اللهم اشف صدرالحسین بقیام المهدی سلام به همه ی بازدیدکنندگان محترم. امیدوارم که ازاین وبلاگ درجهت بهره معنوی استفاده فرمائید. انشالله همه ماجزو رهروان راه سعادت باشیم. این ایستگاه رو با صلوات محمدی خودتون عطرآگین کنید وبازدید کنید. اللهم عجل لولیک الفرج.یامهدی *یاحسین التماس دعا

    .......... لوگوی خودم ........

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........